Noul model Shelby GT500 2020 este uimitor atat de la fata cat si din spate. De la bara frontală agresivă până la motorul alimentat cu venin, de 5.2L V8 sub capotă, noul GT500 va fi cu siguranță punctul de atracție pentru mulțimie odată ce va atinge podelele reprezentanțelor în cursul acestui an. Fanii Ford și Ford Performancea au asteaptat cu sufletul la gura momentul dezvăluirii noului GT 500 la Salonul Auto Internațional de Expoziții din America de Nord (NAIAS) din 2019. Dar se pare ca in sfarsit momentul mult asteptat a sosit! Și se pare ca a meritat să așteptam atat!

Pentru o mică lectie de istorie, sa ne amintim momentul lansarii lui Shelby GT500 2013 din anul 2012. SVT / Ford Racing și Shelby au facut o alegere corecta cu cei 662 de cai putere sub capotă. Este total inutil să mai spunem că s-au depășit din nou cu lansarea acestei mașini, cu o mulțime de trăsături extraordinare și cu o manetă transversală de 5.2L V8, derivată din GT350, îmbunătățită și modernizată pentru putere mare.

2020-shelby-gt500-trio-burn

EXTERIOR GT500 2020

În mod surprinzător, noul Shelby GT500 confirma zvonurile de câteva luni în urmă. Cu toate acestea, este destul de clar că GT500 este construit în mare măsură pe platforma de GT350. Mulți oameni au spus că speră la noile faruri Mustang 2018+ pe GT500, dar adevarul este că dezvoltarea acestui nou “șarpe” a fost desfasurata în jurul platformei GT350, prin urmare, farurile sunt în stil mai vechi. Și ce daca? Suntem foarte ok cu asta – pentru că aceste faruri fac bara din față sa para foarte impunatoare!

2020-shelby-gt500-trio2

Cu ramele mai largi, asemănătoare lui Raptor, în afara farurilor, a aripilor și a capotei revizuite, multi isi vor revizui atitudinea la vederea acest Mustang pe sosea, astfel ca atunci cand va fi vazut în oglinda retrovizoare a oricărei alte masini, cu siguranță soferii ii vor ceda pista rapid, facandu-i loc sa treaca. Zona de acoperire a barei de protecție din fața suportului de blocare este un loc extrem de interesant. Acesta a fost ceva ce GM a încercat cu Camaro 2019 care nu a fost bine primit, dar cred că Ford a făcut o treabă mai bună de a încorpora acest aspect în bara din față. Acesta complimentează frumos aerisirea masivă a capotei și grilajele superioare și inferioare ale grilelor de jos.

În plus, vă puteți aștepta să observați numeroase caracteristici care definesc GT500, inclusiv roțile neagră lucioase de 20 “(sau opțional roțile din fibră de carbon de 20”), spoilerul unic spate, bara din spate revizuită, tobele de evacuare mai mari, semnul GT500 pe grila din fata și multe altele.

2020-shelby-gt500-rear-side

2020 GT500 Caracteristici Exterioare:

  • Dispozitivul de separare frontală agresiv și bara din fata
  • Gura de aerisire funcțională cu tavă detașabilă pentru ploaie
  • Splitter spate exclusiv
  • Roți standard de 20″ de culoare neagra lucioasa, cu anvelope Michelin Pilot Sport 4S
  • Pachete optionale de tip “Over-The-Top Stripe” de vinil sau pictate
  • Panoul de instrumente din fibră de carbon opțională

2020 GT500 Culori Noi:

  • Grabber Lime
  • Iconic Silver
  • Red Hot Metallic Tinted Clearcoat
  • Twister Orange Metallic Tinted Clearcoat

INTERIOR GT500 2020

La fel ca Shelby GT350, Ford Performance a adăugat câteva mici modificari pentru a face noul GT500 diferit fata de restul gamei Mustang. În primul rând, sigla Shelby GT350 este situata in partea centrală a volanului. GT500 include, de asemenea, imbunatatiri precum alcantara pe volan, un panou de instrumente din fibră de carbon, comutatoare neagre în apropierea butonului START AND STOP și, cel mai important, frumoasele scaune Recaro din două tonuri, cu sigla șarpelui Shelby cusut fix în centrul a scaunului, sus!

2020-shelby-gt500-seats

Poate că cea mai neplăcută schimbare interioară ar fi atribuita schimbătorului de viteze. Evident, transmisia cu dublu ambreiaj este derivată din modelul Ford GT, dar ne așteptam să vedem un schimbător de viteze similar cu cel a Mustang-urilor automate din trecut. Nu cu GT500! Veți vedea într-adevăr un buton de selectare a vitezelor în locul său, similar cu ceea ce Ford a plasat pe noul Fusion, Edge și Explorer. Unora ar putea să nu le placă această schimbare și va fi nevoie să se obișnuiască, dar aceasta ar fi putut fi o schimbare necesară pentru a utiliza noul DCT. Un compromis care merită pana la urma!

2020-shelby-gt500-transmission

GT500 2020 Pachete Tehnologice:

  • B & O Sound System de la Bang & Olufsen (12 difuzoare)
  • Navigare pe ecran tactil activat cu vocea
  • Sistemul de informații Blind Spot (BLIS) cu alertă transfrontalieră
  • 3 optiuni pentru setarea caracteristicilor scaunelor de memorie (atunci când sunt comandate cu scaune electrice
  • Oglinzi – încălzite, cu memorie, cu semnalizare și lămpi de Cobra

GT500 2020 Motor & Performanţă

De unde sa incepem … zvonurile despre GT500 au aparut de cel putin doi ani. Chiar și fără un număr specific de cai putere de la Ford Performance, faptele vorbesc de la sine în această privință. Echipat cu un motor V8 cu supraalimentare transversală de 5.2L și cu o transmisie cu ambreiaj cu 7 trepte, derivată din Ford GT, acest Mustang este echipat pentru a pune puterea nebună pe asfalt…Ford a realizat cu adevărat cel mai impresionant și capabil Mustang creat vreodată.

2020-shelby-gt500-trio3

Echipat cu toate uleiurile de motor adecvate, lichidul de transmisie și difeirte coolere pentru a menține acest șarpe veninos rece, Ford Performance a adaugat și un sistem de frânare Brembo, cu frâne frontale de 16,5 “și frâne spate de 14,5”. În plus, vă puteți aștepta cand ajungeți sub mașină și să vedeți un arbore de acționare din fibră de carbon compozit și o mulțime de alte progrese față de alte Mustang-uri cu care suntem obișnuiți pe strazi.

Fără a vedea această mașină în acțiune, ne este greu să ne dăm seama de modul în care va funcționa. Dar putem spune cu încredere că această mașină va soca orice, fie că este pe stradă sau pe pistă!

… Ceea ce ne aduce la specificatiile criminalului GT500 Carbon Fiber Track Pack:

  • Discuri de fibra de carbon expuse la 20 de inci
  • Suporturi de susținere reglabile
  • Panoul de instrumente din fibră de carbon expus
  • Flanșă din fibră de carbon extinse GT4
  • Anvelope Michelin Pilot Sport Cup 2 – 305 / 30R20 față, 315 / 30R20 spate
  • Scaune reglabile din piele RECARO cu inserții Miko injectate
  • Set de blocare a roților
2020-shelby-gt500-hood

Specificații Shelby GT500 2020

Shelby GT500 2020 Specificatii
Caracteristici Shelby GT500 2020
Prețul vehiculului Urmeaza a fi anuntat
Motor 5.2L Supercharged cross-plane crank V8
Transmisie Ambreiaj cu 7 trepte de transmisie dublă (DCT)
Cai putere 700+ HP (Urmeaza a fi anuntat)
Cuplu Urmeaza a fi anuntat
Rata compresiei Urmeaza a fi anuntat
Furnizarea de combustibil Urmeaza a fi anuntat
Frâne fata Ștuțuri de frână Brembo, pictate în roșu, cu 6 pistoane roșii, rotoare de frână ventilate de 420 mm (16,5 inch) din două piese
Frâne spate Ștuțuri de frână din Brembo cu 4 pistoane vopsite în roșu - rotoare de frână de 370 mm (14,5 inch) din două părți, netede și ventilate
Base Curb Weight Urmeaza a fi anuntat
Capacitatea de combustibil Urmeaza a fi anuntat
0-60 MPH ~3.5 sec (est.)
1/4 Mile <11 seconds (est.)

ACTUALIZĂRI ANTERIOARE GT500

A fost un drum lung pana la dezvaluirea ultimului GT500 la Salonul International Auto din America de Nord! Deoarece zvonurile au început înca de la sfârșitul anului 2017 cu privire la un nou Shelby GT500, publicul așteptat cu nerăbdare ultimul ponei veninos!

2020-gt500-rolling-shot

VIN # 001 licitat la Barrett-Jackson (17.12.2018)

Pe măsură ce data de 14 ianuarie se aproprie din ce in ce mai rapid, tot mai multe informații ajung despre lanarea lui GT500. Cel mai recent, dintre ele, este faptul că Ford va licita la evenimentul Barrett-Jackson din 18 ianuarie 2019 în Scottsdale, Arizona. Cea mai bună parte a acestui lucru este că toate veniturile vor merge la cercetare a diabetului zaharat pentru a găsi un remediu pentru boala. Ford va contribui cu suma de 2 milioane USD pe care o va dona.

Ford face tot ce poate pentru a păstra detaliile in secret până în ianuarie. Inutil să spunem că entuziasmul comunității este uriaș și nu putem aștepta să vedem ce urmează să vină de la această fiară de la Ford și Ford Performance!

barrett-jackson-auction-arizona

COMPONENTELE 3D ALE PIESELOR DE FRÂNARE DISPUSE PE GT500 2020 (12/6/2018)

În această săptămână, Ford a găzduit o mare petrecere la noul lor centru de producție avansat de $ 45M, unde mulți invitați și prieteni din industrie au fost invitați să verifice noile facilitati. Vor fi două piese imprimate 3D din această unitate care sunt folosite în sistemul de frânare al noului GT500 2020!

ford-advanced-manufacturing-center
ford-advanced-manufacturing-center-robots