Ford Mustang GTD 2025 dispune de un motor V-8 supraalimentat de 5,2 litri, o versiune mai puternică a motorului din GT500, echipat cu un sistem de ulei cu sumă uscată (tipic pentru mașinile de curse). Acesta este asociat cu o transmisie cu dublu ambreiaj, cu opt trepte, montată în spate și controlată prin padele. Puterea va depăși 800 de cai putere, iar turația maximă a motorului va depăși 7.500 rpm, conform Ford.
Puterea motorului V-8 depășește cu mult cei 500 de cai putere și 418 lb-ft cuplu ai motorului V-8 Coyote de 5,0 litri al modelului Dark Horse și, de asemenea, îl depășește cu ușurință pe cel al mașinii de curse GT3, care folosește un motor V-8 aspirat natural de 5,4 litri pentru durabilitate, dar este limitat de regulile de cursă undeva în jurul valorii de 500-550 cai putere. Jim Baumbick, vicepreședintele Ford pentru operațiuni de dezvoltare a produselor și calitate, spune că motorul supraalimentat de 5,2 litri este alegerea corectă pentru GTD din punct de vedere al greutății, ambalajului, eficienței și performanței. Decizia de a opta pentru supraalimentare a fost luată rapid în procesul de dezvoltare. Baumbick nu a dezvăluit încă cifrele pentru accelerația 0-60 mph sau alte performanțe, dar spune că Ford vizează un timp de sub 7 minute pe Nürburgring Nordschleife, ceea ce va face cu ușurință din GTD cel mai rapid Mustang de serie (dacă cumva nu v-ați dat seama deja).
Pilotul profesionist Joey Hand subliniază cum sistemul de reducere a rezistenței aerodinamice ia forța de apăsare din mașină pentru a crește viteza în linie dreaptă, similar cu sistemul folosit în Formula 1, dar care nu este permis în cursele de GT. Împreună cu puterea suplimentară, acesta reprezintă un avantaj al mașinii de stradă față de Mustang GT3.
Echipa de dezvoltare a mutat și transmisia din spatele motorului montat frontal la spatele mașinii, pentru a obține un echilibru de greutate 50/50 și o livrare mai bună a cuplului. Mutarea cutiei de viteze către spate a fost „o problemă extrem de dificilă de rezolvat,” spune Larry Holt, vicepreședinte executiv al Multimatic Special Vehicle Operations, pe care Farley îl numește tatăl mașinii, alături de echipa Ford.