Ford Mustang a fost desemnat cel mai bine vândut coupé sport din lume în ultimii șapte ani, iar Ford își propune să își păstreze poziția cu noul Mustang 2024. Inginerii și proiectanții de la Mustang s-au străduit să realizeze timp de 60 de ani adevărate opere de artă în mișcare. Fiecare generație a depășit granițele inovației, tehnologiei și descendenței pentru a entuziasma șoferii și a îmbunătăți performanța. Cea de-a 7-a generație se alătură pe scara evolutivă a Ford Mustang, îmbinând stilul modern cu design-ul emblematic, aducând în același timp tehnologie de prim rang pentru Mustang „S650”. Următoarele specificații, detalii și informații vă vor oferi cele mai recente informații despre noul Mustang 2024.

MUSTANG 2024: CE ESTE NOU?

Ford a ales inovația pentru următoarea generație a mașinii. Ford Mustang 2024 va primi un interior complet renovat, conceput pentru o experiența completă a șoferului. Tehnologia și confortul nu lipsesc nici la interiorul Mustang-ului, unde găsim mai multe ecrane și funcții de personalizare.

Inspirat de modelele din anii 1960, Ford a proiectat această generație de Mustang cu margini mai ascuțite și un stil „moștenit”. Inima noului Mustang va fi fie motorul Coyote V8 de 5,0 litri, de a patra generație, fie un nou motor EcoBoost turbo de 2,3 litri cu patru cilindri.

2024-Mustang-whatsNew-body

Specificații Mustang 2024

• Motoare disponibile: V8 de 5,0 litri sau cu patru cilindri de 2,3 litri cu turbocompresor;
• Putere Mustang GT: 480+ CP;
• Putere Mustang Dark Horse: 500 CP;
• Transmisie: manuală cu 6 trepte sau automată cu 10 trepte;
• Opțiuni de culoare exterioară: Vapor Blue, Yellow Splash și multe altele;
• Disponibil Coupe sau Convertible;
• Data vânzării: vara anului 2023.

Mustang 2024: Specificații exterioare

A șaptea generație de Mustang-uri este o mixtură uluitoare între stilul modern și cel vintage. Liniile unghiulare ale corpului precum Mustang-urile din trecut sunt evidente în noua generație. În aceeași linie, design-ul grilei superioare a fost influențat de modelele din anii 1960, iar iluminarea iconică Tri-Bar este utilizată atât în lămpile spate, cât și în farurile cu LED-uri. Combinat cu partea frontală joasă și orizontală a lui Mustang, Ford oferă tuturor un “memento” vizual că Mustang-ul nu a uitat modelul de bază de la care s-a plecat.

La fel ca generația anterioară, fiecare nivel de echipare al „S650” va primi un front unic. În comparație cu EcoBoost, GT are deschideri mai mari și forme mai agresive la nivelul grilei, care este proiectată pentru a îmbunătăți fluxul de aer. Mustang-urile vor avea noi orificii de aerisire pe capotă, un splitter frontal revizuit și un nou difuzor spate. Aceste modificări îmbunătățesc aerodinamica și echilibrul Mustang-ului 2024.

2024-Mustang-exterior-body

Iubitorii de decapotabile nu trebuie să-și facă griji; a 7-a generație Mustang va fi disponibilă cu un acoperiș din țesătură complet căptușit și izolat. Încuietoarea centrală cu un singur mâner și activarea cu o singură atingere fac ușoară rabatarea acoperișului, permițându-ţi să te bucuri de libertatea oferită de o decapotabilă. Rabatarea acoperișului nu va reduce spațiul din portbagaj, datorită design-ului său compact.

2024-Mustang-exterior-body2

Ford știe că personalizarea este importantă și oferă oportunități noi pentru proprietarii de Mustang ce doresc customizări. Sunt disponibile 11 opțiuni de culoare exterioară, inclusiv noile Vapor Blue și Yellow Splash. Pentru un design si mai îndrăzneț al noii mașini ponei, Ford le pune la dispoziție modele cu dungi. Culorile etrierului de frână pot fi, de asemenea, selectate, fiind disponibile negru, roșu și albastru. Orice culoare pe care o alegeți pentru etrier va arăta grozav în spatele unei game complet noi de jante din aliaj de 17” până la 20”.

Pentru a completa aceste schimbări exterioare interesante, o nouă serie Mustang Design oferă cumpărătorilor posibilitatea de și mai multă personalizare. Un pachet de aspect Bronze Design Series, disponibil atât pentru modelele EcoBoost și GT non-PP, cât și pentru PP, echipează Mustang-ul cu jante din aliaj Sinister Bronze și insigna de bronz.

Mustang 2024: Interior și tehnologie

Interiorul noului Mustang a fost schimbat complet și se remarcă prin elemente moderne. Noul interior aduce cumpărătorilor cel mai avansat model de la Mustang, axat pe confortul șoferului, cu ecrane noi, un aspect nou și multe altele. Primul care a atras atenția tuturor este, probabil, ecranul masiv și curbat. Acesta dă senzația unui ecran complet, dar este constituit de fapt din două părți separate. Ecranul de 12,4 inchi este situat direct în fața șoferului și este personalizabil.

Șoferii vor avea o experiență unică în Mustang, mașina fiind concepută sa fie o extensie a acestora, fiind similară cu un avion de luptă. Bordul curbat oferă șoferului o vizibilitate ușoară a tuturor afișajelor personalizabile. Ford a ales sa folosească același motor grafic 3D Unreal Engine, care este folosit în jocurile video pentru a afișa desene animate și grafică specifică modului de conducere. Un volan conturat cu fund plat adaugă șofatului o experiență de neuitat, cu un stil inspirat de curse, spațiu extins pentru picioare și accesibilitate mai bună la intrare și la ieșirea din vehicul.

Emblemele Mustang vor avea o temă actualizată de cupru, similară cu cea folosită pe Mach-E. Grafica de pe afișajul ecranului central se va schimba în funcție de modul de conducere care este selectat. Informațiile despre configurarea vehiculului vor fi afișate în timp real prin redări, pe măsură ce șoferii selectează setările personalizate ale modului de conducere. Ajustarea setărilor se va face prin intermediul ecranului tactil. Ecranele cu animații te vor întâmpina de îndată ce urci în vehicul.

Cumpărătorii au posibilitatea de a alege scaunele standard din material textil cu inserții opționale de vinil Micro-Suede Vinyl și centuri de siguranță negre sau interioare îmbunătățite care vin cu modele Premium. Atât modelele EcoBoost, cât și GT Premium includ panouri de instrumente și ornamente îmbunătățite evidențiate  prin cusături colorate.

2024-Mustang-interior-body

EcoBoost Premium vine cu scaune din piele sintetică „Active X” într-o varietate de culori. Modelele GT Premium beneficiază de inserții pentru scaunele din piele. Modelele din seria superioară beneficiază de un volan integral din piele, posibilitatea de a alege culoarea cusăturilor de accent, perforații diferite ale scaunelor și dungi asimetrice pe centurile de siguranță.

Un suport de încărcare wireless poate fi integrat între consola centrală și porturile USB care sunt montate deasupra scaunului șoferului, adăugând astfel și mai mult confort. SYNC 4 este compatibil atât cu Apple CarPlay, cât și cu Android Auto, astfel încât să puteți beneficia de navigație, divertisment și funcționalitate excelentă. Ford Streaming și Amazon Alexa, încorporate pe noile modele, vor reda muzică și podcast-uri cu comenzi vocale. Sistemul opțional de sunet B&O a fost adaptat pentru interiorul Mustangului 2024 și oferă un sunet de neegalat.

Nu va mai fi nevoie de înregistrarea unui prieten din exteriorul vehiculului  pentru a auzi cum sună mașina pentru ceilalți. O caracteristică notabilă de care se vor bucura mulți entuziaști este noua funcție Remote Rev, care le permite proprietarilor să activeze motorul Mustang-ului de la distanță prin intermediul cheii.

Tehnologia nouă și mai interesantă include Ford Co-Pilot360 și Active Pothole Mitigation – incluse în pachetul de performanță. Ford Co-Pilot360 este format din: Recunoaștere a semnelor de viteză, Cruise Control inteligent adaptiv cu Stop-and-Go, Asistență la centrarea benzii, Asistență la frânarea marșarier și Asistență Evasive Steer. Sistemul Active Pothole Mitigation monitorizează continuu aportul de direcție și frână, caroseria vehiculului și suspensia, apoi ajustează suspensia pentru a răspunde la modificări.

Unii ar putea fi familiarizați cu aplicația FordPass, care deblochează o varietate de funcții pentru Mustang-ul tău. Proprietarii se pot conecta cu a 7-a generație de Mustang prin intermediul aplicației pentru a accesa informațiile și funcțiile gratuite. Informațiile și caracteristicile sunt legate de starea vehiculului, locația vehiculului, programarea unei ore de pornire, blocarea și deblocarea ușilor, pornirea și oprirea de la distanță și multe altele. Utilizatorii pot verifica nivelul de ulei și de combustibil, istoricul service-ului și informații despre garanție.

Mustang 2024: motor și sistem de propulsie

2024-Mustang-engin-body

Ford ne-a pus la dispoziție o nouă versiune a generației a 4-a a modelului Coyote V8 împreună cu acest Mustang din a 7-a generație. Acest Coyote de 5,0 litri va fi cel mai puternic motor cu aspirație naturală al oricărui Mustang GT, cu ajutorul unei cutii avansate cu dublă admisie a aerului și al designului corpului cu dublă accelerație. Acest nou sistem de admisie va ajuta la reducerea pierderilor de inducție, permițând rate mai mari ale fluxului de aer. Motorul EcoBoost cu turbocompresor de 2,3 litri este o variantă complet nouă, potrivită pentru cumpărătorii care doresc o mașină distractiv de condus și eficientă.

O transmisie automată cu 10 trepte va fi disponibilă pe toate modelele. De asemenea, noul Mustang își poate reconfigura modul de schimbare a treptelor de viteza pentru a se potrivi cu modul de conducere selectat în aproape o clipă. Ford a transferat transmisia manuală cu 6 trepte și la Mustang 2024, oferind proprietarilor V8 de 5,0 litri posibilitatea de a se simți conectați la puterea V8-ului cu aspirație naturală.

Transmisia manuală vine cu potrivire standard a turațiilor pentru a menține cuplul maxim și o precizie îmbunătățită. Controlul electronic al stabilității, setările de control al transmisiei, eforturile de direcție și răspunsul motorului pot fi ajustate rapid de către șofer prin intermediul celor 6 moduri de conducere disponibile. Normal, Sport, Slippery, Drag, Track și o setare personalizabilă cu până la 6 profiluri individuale. Fiecare mod afișează grafice cu referința în panoul de instrumente pe măsură ce îl selectați.

Mustang 2024: suspensie, șasiu și frâne

A 7-a generație Mustang are rapoarte de direcție mai rapide și un mai bun control asupra volanului pentru a îmbunătăți dinamica în viraje. Acest lucru va ajuta la conectarea șoferului la mașină pentru o experiență de conducere îmbunătățită. O frână electronică pentru drift-uri este o tehnologie de prim rang, care este perfectă pentru pistă. Acest lucru le permite clienților să gliseze cu ușurință Mustang-ul și să utilizeze configurația RWD.

Asemănătoare vizual și funcțional cu o frână de mână mecanică, acesta este un plus interesant pentru Mustang 2024. Frâna de parcare electronică (Performance Electronic Parking Brake) este standard pe toate Mustang-urile echipate cu Performance Pack. Conceput atât pentru șoferii începători, cât și pentru șoferii experți, frâna de parcare electronică este un sistem care poate fi utilizat de șoferii de la toate nivelurile.

Daca Mustang EcoBoost sau GT este prevăzut cu pachetul de performanță Performance Pack, acesta va fi echipat cu o mulțime de caracteristici axate pe pistă, inclusiv un suport de sprijin și un diferențial cu alunecare limitată Torsen. Suspensie activă MagneRide opțională, roți și anvelope spate mai largi și frâne Brembo mai mari de 390 mm față și 355 mm spate. Exclusiv cu pachetul GT Performance, adaugă canale de frână pentru o răcire mai bună și un răcitor auxiliar de ulei de motor standard. Când este echipat cu pachetul de performanță, sunt disponibile scaune Recaro opționale și o evacuare activă opțională.

2024-Mustang-brakes-body

2024 Mustang: Dark Horse

Pachetul Dark Horse Mustang este opțiunea care oferă performanță de vârf. Dark Horse se deosebește de celelalte oferte ale Mustang-ului 2024 cu 500 CP din fabrică și performanță dedicată șofatului pentru strada și pe pista. Mai mult de 3 ani de muncă au fost necesari pentru a aduce Mustang Dark Horse la stadiul actual. De la Mustang Bullitt în 2001, acesta este ultima inovație cu care Ford dorește sa acapareze piața.

Pentru fiabilitate, Mustang Dark Horse alege să împrumute pistoanele de la motorul Predator Supercharged de 5,2 litri de 760 CP al GT500. Modelul vine echipat cu doua variante de transmisie, fie o transmisie unică Tremec cu 6 trepte, fie o transmisie automată cu 10 trepte. Pentru a îmbunătăți performanța pe pistă, s-a inclus un conduct de frână NACA, un răcitor auxiliar de ulei de motor, un răcitor pe puntea spate și un radiator mai mare, cu ventilatoare mai puternice.

O bară de stabilizare spate mai mare, amortizoare față mult mai rezistente, etriere față Brembo de 19 inchi cu 6 pistoane cu rotoare de 13,9 inchi, un suport pentru loncher și K-brace proiectat Ford Performance, un diferențial spate Torsen, anvelopele Pirelli P Zero (PZ4) și roțile de 19×9.5 și 19×10 asigură o performanță excelentă. Pentru cei care nu fac compromisuri, Dark Horse  pune la dispozitie roți ușoare din fibră de carbon de la Carbon Revolution. MagneRide vine standard pe Dark Horse, îmbunătățind manevrabilitatea vehiculului.

În interiorul lui Dark Horse gasim un volan de piele întoarsă, mai gros, cu cusături decorative Bright Indigo Blue. Padelele de schimbare a vitezei argintii contrastează cu interiorul întunecat al mașinii echipate cu 10 viteze, iar schimbarea modului de conducere este ușor de realizat prin simpla apăsare a  unui buton dedicat prevăzut la nivelul volanului.

Mustang-Dark-Horse-body

Cusăturile albastre sunt prezente și în scaune, în fețele ușilor, pe suprafața schimbătorului de viteze și în consola centrală. Centurile de siguranță albastre unice oferă un aspect exclusivist interiorului. Prin pachetul opțional de aspect Dark Horse se pun la dispoziție  scaune Deep Indigo Blue cu perforații speciale prin care se poate observa tapițeria din piele albastră de sub acestea. Un finisaj Black Alley – luciu metalizat închis – conferă ornamentelor interioare, ramelor și orificiilor un aspect ascuns. Pentru a completa interiorul, sistemul de sunet B&O cu 12 difuzoare și subwooferul oferă un sunet incredibil.

Vopseaua metalizată Blue Ember este disponibilă numai pe Dark Horse. Această culoare este o nuanță rece și închisă, care devine caldă atunci când lumina o atinge. Un pachet opțional de aspect oferă proprietarilor etriere de frână Brembo Dark Notorious Blue cu sigla Grabber Blue.

Mustang 2024: Disponibilitate

Cei care doresc să cumpere a 7-a generație Mustang vor trebui să mai aibă puțină răbdare. Mustang 2024 va deveni disponibil pentru vânzare în SUA începând din vara lui 2023.

Galerie foto Mustang 2024

2024 Mustang la Custom Exhaust Service by Mustang Garage

Custom Exhaust Service by Mustang Garage este încântat de acest următor capitol din viața lui Mustang și așteptăm cu nerăbdare să-i ajute pe proprietarii Mustang-ului 2024 să-și personalizeze. Acest vehicul din generația a 7-a oferă noi oportunități pentru cercetare și dezvoltare, iar echipa noastră este încântată să continue să își depășească limitele!

Întrebări si răspunsuri despre noul Mustang 2024

Ce motor are noul Mustang 2024?

Un turbocompresor de 2,3 litri cu patru cilindri sau un motor V8 de 5,0 litri cu aspirație naturală.

Când va fi pus în vânzare Mustang-ul 2024?

Mustang 2024 va deveni disponibil în SUA începând cu vara anului 2023.

Ce s-a schimbat la Mustang-ul 2024?

Ford a reproiectat exteriorul și interiorul lui Mustang 2024. Fascia frontală și panoul de instrumente digital mare, orientat spre șofer sunt cele mai notabile dintre aceste modificări.

Ce este inclus în Mustang Performance Pack 2024?

Pachetul de performanță Performance Pack Mustang 2024 va primi o varietate de upgrade-uri. GT va avea upgrade-uri suplimentare, iar alte upgrade-uri sunt opționale.

Ce este seria Mustang Design?

Mustang 2024 are un pachet opțional Bronze Design Series Appearance, care adaugă insigna bronz și jante din aliaj Sinister Bronze unui model EcoBoost sau GT.

Care sunt noile culori Mustang?

Mustang 2024 are 2 culori noi disponibile. Vapor Blue și Yellow Splash. Sunt disponibile, de asemenea, modele și culori noi cu dungi.

Mustang-ul 2024 are o capotă nouă?

Da, Mustang-ul 2024 are o capotă reproiectată, cu o singură aerisire în centrul frontal al capotei.

Există un Mustang 2024 decapotabil?

Da, Mustang-ul 2024 este disponibil și ca coupe sau cabriolet.

Motorul Predator de 7,3 litri este disponibil pe Mustang 2024?

Ford a confirmat doar motorul EcoBoost de 2,3 litri și motorul Coyote de 5,0 litri.

Motorul de 6,8 litri este disponibil pe Mustang 2024?

Ford a confirmat doar motorul EcoBoost de 2,3 litri și motorul Coyote de 5,0 litri.

Mustang GT din 2024 va atige 500 CP?

Ford a confirmat doar că va fi cel mai puternic Mustang GT de până acum.

De unde pot cumpăra un Mustang 2024?

Ford Mustang 2024 poate fi achiziționat online sau de la orice reprezentanța Ford.

Noul Mustang este o mașină bună pentru pistă?

Mustang-ul 2024 va fi cu siguranță o mașină bună pentru autocross, curse drag și evenimente pe pistă.

Mustang-ul 2024 va avea MagneRide?

Suspensia activă MagneRide va fi opțională pe Mustang 2024.

Există un Mustang Cobra Jet 2024?

Ford nu a anunțat un model Cobra Jet.

Există un Mustang hibrid 2024?

Nu, Ford nu a anunțat un Mustang hibrid 2024.

Există un Mustang electric 2024?

În prezent, singurul Mustang electric este SUV-ul Mustang Mach-E. Ford nu a confirmat o mașină sport electrică Mustang.

Grila bară față Mustang S650 – 14.04.2022

O presupusă fotografie spion a lui EcoBoost Mustang cu specificații europene a fost distribuită pe FordAuthority, aduce un front mult mai plat și mai robust. În timp ce splitter-ul este destul de agresiv ca stil, mașina pare mult mai agresiva decât generația actuală S550 a lui Mustang. Cu farurile care par a fi de la SUV-ul Mach-E, putem confirma, de asemenea, că acesta este vehiculul care va apărea pe piața europeană, aspect indicat de oglinzile supradimensionate și suportul dreptunghiular al plăcuței de înmatriculare.

Cu un front mult mai agresiv, GT se mândrește cu o capotă mare, precum și cu mai multe orificii de ventilație agresive. Linia plată a capotei menține mașina agresivă deasupra noilor faruri și ajută liniile caroseriei mașinii să curgă mai uniform din ceea ce putem vedea.

S650Mule-frontFacia-body11