• Luni-Vineri: 8:30 -18:30
    Sambata: 8.30 - 13:30
  • Bucuresti, Romania
  • 0726081693

Conditii pentru acordarea garantiei pentru piesele achizitionate si montate in service

 

Nu se ofera garantie pentru piesele si subansamblurile aduse de client .Garantia pieselor inlocuite se asuma doar de catre service-ul montator . Daca acest lucru nu este posibil din motive neimputabile societatii service, reparatia poate fi efectuata de catre un alt service autorizat RAR. Conditiile de reparare in garantie fiind doar cele privind legislatia specifica Registrului Auto Roman si OUG140/2021 privind garantiile.

Pentru a putea solicita garantia pieselor sunt necesare documentele eliberate de service-ul ce efectuat reparatia (ordin de reparatie si certificatul de control), cat si cele fiscale urmate interventiei avute.  Documentele service trebuie sa prezinte defectul si cauza presupusa a producerii acestuia . Subansamblurile inlocuite trebuiesc predate serviceului ce a eliberat certificatul de garantie pentru verificari la importator, producator sau expertizare. Lipsa acestor documente duce la pierderea garantiei iar predarea lor cu intarziere se adauga la prelungirea termenului de remediere in garantie, sau chiar la anularea acesteia .

 

Garantia este in conformitate cu prevederile OUG 140/2021 si  OG 21/1992 rep 2, si se aplica pentru reparatiile aduse autoturismului . Garantia pentru manopera interventiei se acorda doar pentru defectiunile remediate ale produsului si nu pentru alte defectiuni neanuntate si nesolicitate in scris la predare . Defectele aparute pe parcursul garantiei sunt anuntate catre service prin mijloacele de comunicare notate in antet . Remedierea se va efectua in urma unei programari in service .Termenul de interventie pentru lucrarile aflate in garantie se efectueza in termen de maxim 15 zile de la data informarii unitatii service de catre client cu privire la efectul prezent asupra autoturismului. De mentionat ca autoturismul trebuie programat in service in functie de disponibilitatea unitatii si a clientului. Ulterior identificarii defectului unitatea service constata daca subansamblul este tratat in garantie. Interventiile in garantie sunt efectuate prin intretinere, reparare, inlocuire a subansamblu defect aflat in garantie. Termenul de garantie al subansamblelor se prelungeste cu termenul petrecut in service daca defectul nu se datoreaza unei utilizari incorecte.  Garantia produce efecte doar daca defectul este prezentat serviceului ce a efectuat interventia initiala. Produsele reparate se intretin si utilizeaza conform instructiunilor date de producatorul autoturismului . Nu se acorda garantie pentru subansamblurile inlocuite ce prezinta urme de socuri mecanice, suprasarcina, socuri electrice, termice, defectiuni provocate, interventii neanuntate si neautorizate efectuate de alte unitati service sau persoane neautorizate. Lipsa sau deteriorarea sigiliilor de garantie aplicate de service, precum si pierderea prezentei si a documentelor fiscale eliberate la reparare.

 

Atentie !

Pentru autoturismele ce sunt lasate in service mai mult mai mult de 10 zile de la data informarii pentru preluare autoturism reparat, se va percepe o taxa de parcare de 50 lei/zi  Costurile de parcare se vor calcula si incasa la data predarii produsului catre client . Autoturismele predate de catre clientul mentionat in prezentul document nu pot fi rdicate de catre o alta, fara o imputernicire cu nume prenume si varsta conform CI transmisa de pe adresa de email mentionata in prezenta la contact pe adresa de email a service-ului, mentionata in prezenta sau prin sms la nr.0726.081.693. Imputernicitul va trebui sa prezinte un CI pentru identificare si va prelua toate indatoririle clientului la preluarea autoturismului.  Daca in timpul interventiei service asupra autoturismului, apar alte defecte ce necesita inlocuirea unor piese ce nu au fost specificate in reparatia solicitata, service-ul va efectua o informare prin sms sau email la datele de contact ale clientului inregistrate in prezentul document. Solicitarea transmisa se va efectua pentru acordul dvs privind modificarea pretului si al termenului de reparatie . Mentionam ca este foarte important ca raspunsul dvs pozitiv sau negativ la informarea efectuata sa fie transmisa cat mai repede in forma primita. Termenul de reparatie al vehicolului se va prelungi automat cu timpul curs de la informarea transmisa pana la raspunsul primit (acceptul interventiei). In situatia in care costurile dupa recalcularea reparatiei nu vor fi acceptate, societate va preda autoturismul in starea preluata, la termenul stabilit initial in prezenta sau altul stabilit intre parti prin metodele de comunicare mentionate in prezenta. Precizam ca manoperele efectuate pana la negarea interventiei finale vor fi retinute, unitatea alocand timp si resurse umane pentru interventie. Pentru manopera si diagnosticarea vehicolului societatea va percepe costurile lucrari in functie de orele de manope, stationarea autevehicolului in service (taxa de stationare pentru vehicolele ce nu finalizeaza reparatiile in unitatea service este de 50 lei/zi calendaristicata si se inregistreaza de la data primiri autoturismului in service). Va informam ca datele dvs cu caracter personal ce sunt mentionate in prezenta nu vor fi folosite in nici un scop .

 

Datele solicitate in prezenta vor fi folosite doar pentru informari aduse conform termenilor mentionati anterior si in scopul urmariri garantiei .